minvanligavardag.blogg.se

Här följer du mina dagar med mig, en helt vanlig tjej i sina bästa år ;), och min härliga lilla familj som består av min sambo och våra två döttrar och så klart våra två katter. Mitt intresse för inredning, kläder (till både stora och små) och hela familjens gemensamma dröm om att bygga eller köpa vårt drömhus kommer sätta stor prägel på bloggen. Välkommen hit! :)

Skön känsla...

Publicerad 2014-07-17 22:50:10 i Allmänt,

Nu så är det nära ☀️ En arbetsdag kvar, sen smäller det 😎😍 SEMESTER!!!!  På söndag åker vi mot underbara Helsingborg och hälsar på härliga vänner. Hoppas nu bara på att vädret ska visa sig från sin bästa sida, så vi kan njuta av sköna dagar på stranden med bad i havet 👙☀️
 
Dags att att få sig lite skönhetssömn nu 😴😴😴
 
God Natt bloggen ❤️
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela