minvanligavardag.blogg.se

Här följer du mina dagar med mig, en helt vanlig tjej i sina bästa år ;), och min härliga lilla familj som består av min sambo och våra två döttrar och så klart våra två katter. Mitt intresse för inredning, kläder (till både stora och små) och hela familjens gemensamma dröm om att bygga eller köpa vårt drömhus kommer sätta stor prägel på bloggen. Välkommen hit! :)

Jag behöver smakråd!!!

Publicerad 2014-07-14 18:36:00 i Allmänt,

Hej ☀️
 
tråkigt väder idag, men om jag får vara lite självisk så tycker jag faktiskt det är helt ok när jag ändå har suttit inne på jobbet hela dagen 😏 Nedräkningen fortsätter och nu återstår endast 4 dagar innan min efterlängtade semester drar i gång! Och då förstår ni, så är solen såå välkommen 😄
 
Idag på lunchen passade jag på att ta ett varv och leta klänning. Vi ska nämligen gå på bröllop i mitten av augusti, så jag är ute efter något somrigt men ändå "fint", om ni förstår vad jag menar? Alltså inte för vardagligt då bröllopet äger rum på ett slott. Så svårt tycker jag... Rea och urplockat i de flesta butikerna och de klänningar som kommit in som nyheter känns lite höstiga 😕 
 
Jag har hittat tre som jag faktiskt gillar, men kan inte välja. Alla jag frågar säger olika och gör mig mer osäker och just därför letar jag efter den "rätta" som känns perfekt vid första anblicken.
 
Den här hittade jag idag, men köpte inte då jag är osäker på färgen...
Den här tyckte jag först kändes lite "tantig", men många gillar den och jag gillar den mer och mer.
Den här har varit min favorit, men nu känns den nästan lite dyster i färgen..
 
Så ni förstår problemet? Hjälp mig! 😉
 
Jag har ett par jättefina svarta pumps i svart "siden" som jag tänker ha och dem passar ju till det mesta. Sedan ska jag leta efter en skir sjal att ha över axlarna. Vad tror ni?

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela