minvanligavardag.blogg.se

Här följer du mina dagar med mig, en helt vanlig tjej i sina bästa år ;), och min härliga lilla familj som består av min sambo och våra två döttrar och så klart våra två katter. Mitt intresse för inredning, kläder (till både stora och små) och hela familjens gemensamma dröm om att bygga eller köpa vårt drömhus kommer sätta stor prägel på bloggen. Välkommen hit! :)

Fotbollshysteri..

Publicerad 2014-07-14 00:22:28 i Allmänt,

God kväll,
fler här som sett kvällens final? Grattis Tyskland!!!
 
Jag måste ändå erkänna att jag tycker det är sååå skönt att alla dessa VM-veckor är över nu! Våra kvällar kan återgå till det normala och kanske ett avsnitt eller två av en bra serie kan plöjas igenom istället 😉 
 
Nu dags att krypa i säng och skrapa ihop några timmars sömn inför jobbdag i morgon.. Bara 5 dagar kvar nu, sen semester! 
 
Sov så gott! 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela