minvanligavardag.blogg.se

Här följer du mina dagar med mig, en helt vanlig tjej i sina bästa år ;), och min härliga lilla familj som består av min sambo och våra två döttrar och så klart våra två katter. Mitt intresse för inredning, kläder (till både stora och små) och hela familjens gemensamma dröm om att bygga eller köpa vårt drömhus kommer sätta stor prägel på bloggen. Välkommen hit! :)

Bedtime!

Publicerad 2014-07-14 23:44:22 i Allmänt,

Nu ska jag masa mig upp ur soffan och krypa ner i sängen istället. Skulle ha behövt sova tidigare, men det är så mysigt att bara hänga i soffan en stund efter att barnen lagt sig och då är det lätt att klockan tickar på.. Väckarklockan ringer kl 6 *gäääääsp*, så god natt mina vänner!
En bild på vårt lite halvstökiga sovrum med dammsugaren i hörnet o allt, MEN det bjuder jag på 😘

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela